E-mail marketing - oglaševanje preko elektronske pošte
Elektronska pošta je danes še vedno eden najmočnejših oglaševalskih orodij. Raziskave kažejo, da je ta digitalni kanal 20% učinkovitejši kot npr. socialna omrežja. Z številnimi možnostmi personalizacije in segmentacije, ki nam jih dajejo moderna orodja, lahko pošiljamo ciljana sporočila točno določeni skupini potrošnikov v točno določeni fazi nakupnega procesa. Z rednim in prilagojenim obveščanjem in nagovarjanjem ustvarimo pristen odnos s svojimi strankami in jih tako obdržimo ter jih nagovorimo za ponovni nakup naših izdelkov ali storitev.

-
E-mail marketing
Pravila e-mail marketinga so stroga. Potrebno je poznati tako zakonodajo na tem področju (ZovOp, GDPR...) kot tehnike in orodja, da se vse skupaj ne spremeni v svoje nasprotje. S pravilnim pristopom in pravimi orodji ter seveda znanjem Vam bo z našo pomočjo uspelo obdržati vaše stranke, jih nagovoriti k ponovnemu nakupu, ali pa pridobiti nove.

-
Zmogljiva orodja
Koliko prejemnikov je odprlo vaš e-mail? Koliko jih je kliknilo na povezavo? Katere spletne strani jih privlačijo, kateri izdelki jih zanimajo? Kako uspešna je vaša kampanja? Vse to in seveda še več je mogoče izvedeti iz obširne analize vsake email kampanje. Z zmogljivimi orodji je možno avtomatizirati postopke in se znebiti ročnega dela. Prav tako je možno segmentirati in ločeno nagovarjati vaše stranke. Seveda pa je ta orodja potrebno poznati, predvsem pa izbrati tista, ki nam nudijo največ.

-
Uvajanje in izobraževanje
Izvedbo e-mail marketinga lahko v celoti prepustite nam ali pa se tega lotite sami. Zelo pomemben je pravilen pristop, spoštovanje zakonodaje (GDPR), izbira in obvladovanje orodij, kreativno pisanje, oblikovanje, analitika... Ponujamo vam izobraževanje in uvajanje v delo. Z našo pomočjo in pravilnim pristopom, vam bo zagotovo uspelo.